Tuesday, February 3, 2015

Annual Dinner 2014

last saturday
annual dinner branch aku
just simple but for sure
aku dan kungcu2
confirm menghappykan diri
























wajah-wajah excited
ni belum lagi makan
after makan lagi lah excited
especially part lucky draw




























antara menu
adalah 1 2 yang aku tak sempat snap
group pirahna ni
hidang saja
sekali ngam semua hilang!

bila part lucky draw
of course memang semua dapat 
cuma bezanya dapat yang murah ke mahal

tapi yang paling taknak ialah
bila ler turn orang bagi penimbang
kebetulan dlm meja aku 3 org je belum dpt
termasuk aku
pakk!! seorang kwn tu dpt penimbang
yes! aku n kawan sorang lagi masih selamat

then turn lampu halau nyamuk
oooo  tidakk!!!
takmau ubat nyamuk!! takmau ubat nyamuk!!!!
sekali semua dah lepas
urut dada selamat aku n another kawan tu

then cash prize
lalalaaa boleh lah juga
kawan sorang lagi dapat RM200
tinggal aku sorg gik yang belum
then bos tanya sapa belum
aku angkat tangan!
ehh memang aku yang last pun
kusss semangat
dapatlah RM200!!
better than ubat nyamuk!!
better than penimbang!

by 9.45pm dah abis pun
aku straight balik rumah
risau kang hujan
jalan akan banjir
nak guna another route
confirm jammed









zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)