Tuesday, January 12, 2016



tah bila kali pertama aku guna spec ni
aku pun tak pasti
tapi yang pasti lebih dah 10 tahun

dah hari2 kerja ngadap computer
ngadap smart phone
mana lah mata tahan kan



















buat 3 tahun lepas
masa start guna yang dwifokul
tapi baru tahu baru2 ni
sebenarnya bukan yang betul2 dwifokul pun
just lens jenis yang tuk relaxkan mata
tertipu dengan pembuat cermin mata tu
dahlah mahal
dalam rm700++




















tahun seterusnya aku tak buat
sebab mahal kan
so kira oklah boleh dua tahun
walaupun office ada subside rm400
tapi masih sayang dengan spec lama tu
comfortable pakai

yang ni tahun lepas
buat murah je sebab ada promotion 
rm280 je
aku pun hairan kenapa jauhnya beza 
dengan yang 2 tahun lepas
tanya tokey tu apa beza
dia kata sama je pun
so firasat aku mengatakan
tak sia2 aku reluctant tuk pergi kedai
yang selalu aku pergi beberapa tahun kebelakangan ni tu
mahal sangat dah



















yang ni baru ambik semalam
sangat suka dan comfortable
rm580
nasib office ada subside rm500
yang ni betul2 dwifokul
cermin rabun dekat jauh
akak dah matured....... :p



















collection tuk 4 tahun
sekarang betul2 
dah tak boleh berenggang dengan spec
i can't live without you.............








zzztt

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)