Sunday, January 31, 2016

Telatah Anak


adanya budak di rumah
memang susah lah nak kemas rumah
terutama yang tengah seronok
nak bermain meski sorang2

dulu aku very the particular
tentang kekemasan rumah
dimana kau ambik
disitulah kena letak balik
so senang if nak guna lagi next time

sekarang dah ada nunup
dah tak dapat pakai lagi
konsep tu




















partition cupboard
yang pada mulanya
pening2 aku fikir apa yang sesuai
tuk diletakkan disitu
hampir 2 jam aku buat
then setengah jam kemudian
semua benda dah bertukar!!!
dah dijadikan sudut mainan
bunga2 yang aku letak
semua dah ke tepi


























cupboard tv pun turut jadi mangsa
bunga yang aku letak tah kemana dah
sofa pun jadi mangsa
ni hanya sikit ni
sebab yang lelain masih dalam kotak/bag
ataupun...



















tengah jadi murid2
termasuk yang miaw tengah2 tu

























cikgu garang
yang tengah perkenal silangsilah keluarga
kepada para murid dia























panas main kat ruang tamu
sebab nak pakai baju princess
main pula kat bilik
on aircond
aku dah tak larat kumpul dah
if dia start main
elok if nak jalan
sepak2 dengan kaki suh ke tepi je
























letih main
dia layan youtube atau games
ada tab sendiri
tapi baru sekejap tadi
dia kebas hp datuk 
main games kat situ pun
aduhaii
anak.. anak...







zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)