Friday, February 2, 2018

Assalamualaikum

Kita berjumpa lagi😁😁
Pada malam yg indah
Indah sebab takda
Tah camna rupa langit sekrg ni
Aku tatau
Dah dalam rumah, sunyi sepi
Hanya kdengaran bunyi ekon
Juga kipas sebab rasa ekon
Tak cukup sejuk
Kang sekejap lagi
ava dah tendang selimut dia
Kepanasan sebab dia jauh dari ekon
Tu lah kipas masih  menjalankan tugas

Sekarang budak ava tu dah 8 tahun
Darjah dua, dah mengajak ke usia remaja
Tho masih sangat manja
Minat pun dah bertambah
Lately suka baca komik boboi galaxy
All this while
Tak pernah pula minat sangat cerita tu
🀦‍♂️🀦‍♂️🀦‍♂️🀦‍♂️

























Collection dia
So far 5 buku je
Semua series tu dia beli
Aku yang bayar πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯
Poning makcik

Tho dah reti membaca
Tapi main toys tetap setia
Rumah aku memang berselerak
Sana sini toys dia


























Tu antara toys yang dimain
Tak boleh nak dikemas
Tiap hari akan main kat sana
Paling stress if terpijak toys kecik
Ataupun lego

Sekarang  dia tengah sibok collect LOL
Mcm2 collection lain
Little pony
Shopkins
Barbie
Baby alive
Dan byk lain
Aku pernah plan yang dia tak main lagi
Ingat nak jual murah
At least lepas duit minum kopi
Tapi bila aku cakap kat dia
Semua dia nak simpan
Aduhaiiii






_________________________________________________________________________





(Ni ditulis kul 12.30 tengahari- n3 smlm
Sangkut tgh jalan sebab ahkak tertido 😴😴😴)

Tu dia tengah beraksi
Bercakap seorang2 dengan patung2 dia
Anak2

K lah out dulu
Nak pii Toy'r'us
Ada le collection yang dia nak intip tu
Hopely takda yang baru

Tata titu





zzzyy


No comments:

Post a Comment

tq, peace :)