Saturday, May 19, 2018



Alhamdulilah
Puasa hari ke 2 berjalan dengan lancar
Meskipun hari ni
Aktiviti lasak sikit
Hantar mak n apak balik kampung
Sebab esok ada meeting besar2an 
Kat kampung aku larat tolong mak bersihkan bilik air je
Tu pun sebab aku dah nak terkuncil
Tandas takda org
Mmg banyak lah spiderweb
Pastu toilet pun boleh berkerak2 sebab kotoran dari air
Ahad jemput mereka
Aku bawa ZIP, cfrm nangis kotoran degil tu

Pastu aku n ava balik rumah miri
Esok budak tu bersekolah dan ada exam
Tak dapat nak join  bermalam
Datang je kat rumah pas cuci kaki semua
Plan nak nak tengok supernatural season 12
Tapi tv yang tengok aku last nya
Terbongkang tidur
Lemah lutut weh, driving sejam 15mins each route
Tambah cuaca sangat panas
Berbuka pun kat kedai je
Meh tunjuk menu ari ke2 puasa



Rawon



















Lelapan talapia


















Lelapan daging








































Hari ni makan nasi lelapan talapia
Minum sup rawon (sup isi daging)
Semalam takda makan nasi rupanya
Patut lemah semacam 😁
Hahahaaaa  alasan kan
Lepas makan, perkena airkriim gula apong
Fuhhh! Mabeles!
If pergi miri jangan lupa makan aiskrim ni
Dan coconut shake yea
Terbaik!































Malam makan buah
Kekunun nak menu sihat lah kunun
Ala takda makna nya tu
Sebab tadi aku tertiba rasa nak makan lamb
Pergi ke emart
Tengok memacam buah ada
So terbeli lah dragon fruit, jambu, apple, honeydew, buah salak
Turut terperasan nak inject kuman baik ke dalam badan
Terbeli callips dan yogurt
Baru perasaan, sedap juga yogurt tu yea
Especially if campur dengan apple





Masa beli brg kat emart tu
Dapat pula kupon discount rm5 ke babyland
Ala taman permainan yang dalam khemah dolphin tu
Dalam penuh dengan bola2
Sempat juga aku n ava masuk
Budak rm15, pengiring rm6 termasuk stokin
Seronok lah budak tu main
Aku duduk tepi je












Begitu lah aktiviti aku arini
Sarawak kan masih cuti
K nak tidur
Dah kul 1++ pagi ni
Selamat bersahur










zzzyy

1 comment:

tq, peace :)