Wednesday, June 13, 2018

Beautiful gifts from a great friend




Assalamualaikum

Last week dapat gift dari great friend
Which aku sering panggil Makcik Bidah
Gifts  hasil tangkapannya di Jeju Island

Dulu masa aku masih melancong
Dia lah salah seorang dari partner in crime aku
Sekarang dah 3 4 tahun aku tak melancong
Commitment keluarga tak mengizinkan
Tunggu lah cik Ava ku besar lagi
Baru senang nak bawa bersama

Ok back to gift
Aku dapat
💐penanda buku💐
🌸table cloth map jeju island🌸
🌹tempat letak mug, aku rasalah🌹
Dan yang comelnya
Hang Jeju ni jumpa bapa dia kembali 😁😁😁

 Bag yang cap bibir tu
Ada taik lalat silver
Sangat2 comel
Menuruk makcik bidah bag tu beli local
Saja dia bagi aku
Terima kasih Naaa.. 😙😙😙
Semoga sentiasa murah rezeki
(Tapi dah jadi hak milik Ava pula) 😯😯😯


The gifts


Penanda buku
















Yg ni aku duga tpt letak mug

















Alas meja map jeju island















 Bag bibir yg ada taik lalat cam aku 😉😉












Hang Jeju jumpa apak dia















zzzyy

















2 comments:

tq, peace :)