Tuesday, June 5, 2018

Persembahan Hari Guru si Ava




Berlaku hari jumaat lalu
Hari terakhir sebelum cuti 3 minggu
Ava is super excited
Sebab dia buat persembahan
Dengan lagu Aku Syantik

Sayang sekali aku tak dapat tengok
Gambar2 ni pun credit kepada cikgu Nora


































Ava yang pakai baju pokodot biru tu
Pemalu tapi sangat suka menari, menyanyi
Lemah lembut, pemalu, kurang keyakinan diri
Tapi senang nak dapat kawan

Apapun doakan semoga dia menjadi anak yang soleh
Yang baik, yang  mendengar kata
Insyallah, amin












zzzyy







8 comments:

  1. memang tahun ni persembahan hari guru tema lagu Syantik tu kot hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu le, memula lagu penama, tak sempat blatih, lagu syantik kluar, so trus lagu syantik

      Delete
  2. alololo.... cute2 semuanya...

    ReplyDelete
  3. mesti comel n cute2 belaka persembahan diaorg nih kn....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cute sis, ada video. Sbnr ada partner budak lelaki ni 😊😊

      Delete

tq, peace :)