Saturday, July 28, 2018

Sabtu


Assalamualaikum
Salam sabtu
Dan selamat berhujung minggu
Semoga semua relax2 santai 
Bersama orang2 tersayang yea

Hari ni bangun awal dari biasa
Tho sabtu, tapi ava ada sekolah gantian
Dan bukan tuk sesi petang
Semua kat sekolah turun tuk sesi pagi arini
Sebab ada sambutan gawai + raya
So ibu bapa digalakkan bawa potluck


Ava & Best Friend, Kauleeda



































Seawal 5am aku prepare egg sandwich
Dan rebus sosej
Tho simple tapi ambik masa juga
Berpeluh hakak!

Pastu bangun kan ava
By this time dah lambat pun
Nasib baik budak tu tak malas bangun
Excited sebab boleh pakai cantik2

Sekolah start 6.40am
6.30 baru turun dari rumah
Full blast ekon dalam kereta
Aku dah nervous
Lambat dan confirm jalan jammed

Bila sampai kat sekolah
Dah kul 7 pun
Tapi masih ramai juga yang baru dtg
Legaa... 😊😊

Past antar ava
Aku lepak ngupi mkn martabak
Lepak 3 jam kat kedai mamak
Tak abis2 cerita dgn Cik Ani
One of BFF
Macam2 perkara dibawangkan
9.30 baru bersurai
Dia nak antar adik keja

Aku lak terus jemput ava
Kebetulan diorang dah selesai
So boleh balik awal
Then heading to kampung
Jemput mak and Apak
Reached home 3pm
Terus mandi dan terguling2 baring
Sakit tulang belakang driving 3 jam

Begitu lah aktiviti aku arini
Dah lama rasanya tak rehat sepenuhnya
Asyik ada aktiviti je ujg minggu

K
Bai








zzzyy

2 comments:

tq, peace :)