Friday, August 3, 2018

Deman oh Deman



Assalamualaikum
Salam jumaat
Selamat sejahtera
Dan selamat berhujung minggu semua


Pic credit to Mr Google


















Yeah.....
Baru ok dari high fever
Serta batuk truk
Rabu dan khamis aku MC
Mkn ubat
Bergulung2 dalam selimut
Tidur....
Begitu lah routine 2 hari

Sintom tak lama pun
Just tghari  selasa rasa perit tekak
After makan sambal nasi lemak
Tak pedas pun
Biasa je mkn
Takda apa2 pun
Only just thw bcos lah tu

Pagi rabu, rasa pelik
Tubuh rasa smacam je
Tgn bergegar sedangkan mkn heavy breakfast
Nasib masa pergi klinik
Orang tak ramai
Kan malam sebelum miri dilanda hujan lebat
Paginya masih hujan tho tak lebat

Ok terus masuk cek darah guna mesin
As expected, tinggi!
Arrgghh jumpa doctor lah
Potong que, terus ke bilik doc dari dalam
Kan if normal dalam 130/90
Doc cek manual
Eh
Aku nyer is 108/60
Low!
Ehh rosak lah mesin tu
Doc kata yg manual mmg accurate
Dah.... dari biasa high blood
Jadi low blood lak
Hopely masa sakit je lah
Nanti dah sihat aku cek lagi

Tu le sebabnya aku takda blogwalking
Takda updet except yg auto post
Sungguh tak larat
Nasib yang bloglist aku siapkan ari sebelum
Btw, ada yang join tapi tak tersenarai ke?
Inform k if ada
Kadang2 termiss tengok

K lah
Nanti aku update lagi
Rindu nak blogwalking juga







zzzyy

6 comments:

  1. Tedah.. semoga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  2. Senarai pemenang dah umum.. ^_^

    http://ejulz.blogspot.com/2018/08/senarai-pemenang-segmen-tambah-duit.html

    makseh sbb sudi jadi sponsor :)

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh.

    ReplyDelete
  4. rehatlah. kesihatan adalah harta yang tidak bernilai. Cewahhh

    ReplyDelete

tq, peace :)