Tuesday, September 18, 2018

12 years Promise


Assalamualaikum
Salam sejahtera semua

Yeah 😁😁
Hari ni masuk office semula
Selepas cuti 3 hari
Dan 4 hari tuk aku
Bulan ni banyak cuti
Buat makin malas rasa
Dari hari ke hari
Tunggu cuti je
Jahat kan

Cuti aku kali ni jadi busy bees
Jumaat cuti sendiri
Attend Ava sport day
Sabtu ada bowling competition
Ahad balik kampung
Picnic and BBQ kat kebun
Sambil petik langsat
Tu je pokok buah yang berbuah
Ada dalam 5 pokok tapi tak lebat
Cukup lah tuk sendiri makan

Semalam monday, cuti replacement
Baru relax kat rumah saja
Tambah hari pun hujan
So memang siok lah layan drama korea

















Nah aku layan drama 12 years promise
Tengok kat netflix
Baru tengok up to epi 17
Ada 26 epi semua nya

Cerita not bad juga
Aku yang plan taknak tgk cerita budak sekolah
Tapi setengah dari cerita is cerita budak high school
Since dah layan a fews episode
Just gohead je lah

Epi yang aku tengok sekarang
Baru lah epi part diorang dewasa
Ok lah, akan layan sampai habis
Sebab suka tengok  kobinasi hero and heroin

Ok lah nak sambung another epi sebelum tidur
Nite2 semua







zzzyy

6 comments:

  1. saya pun tengah layan drama korea sis tapi tak habis lagi. Drama ni macam comel je jalan ceritanya

    ReplyDelete
  2. kmk n wife kmk bok abis marathon drama let fight ghost.. hehe

    ReplyDelete
  3. woo ade kat netflix. boleh jenguk2 nanti.. paling suka Broklyn 99 kat netflix. dok lalu iklan drama korea tapi x tengok =|

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah kat netflix. Skrg tgh korea mode after zombie mode 😁

      Delete

tq, peace :)