Wednesday, November 21, 2018

Congratulation Anak


Assalamualaikum semua 😊😊

Tengok kat FB 
Orang semua dok tayang result anak
Kan dah nak cuti
Macam dah tradisi
Mostly sekolah 
Buat majlis appreciation

Sekolah ava buat last monday
Aku and ava tak pergi
Ada jemputan
Tapi bila aku tanya cikgu
Ava ada dapat apa2 tak
Dia tak jawab
So aku assume
Takda lah tu
Sebab mungkin cikgu
Taknak aku dok mengharap ke
So elok berdiam
So aku seharusnya fefaham
Diam tanda takda lah tu kan

Then tadi balik aku kerja
Tengok ka dressing table
Ada sijil dan piala
Alhamdulilah
Ava have make it!

Peluk cium dia banyak2
Dia kata
Kan ava nak jadi english teacher
So here it is
Mata dah nak masuk habuk
Cecepat peluk dia
Bisik kat dia
She such a very good girl
No matter what
Mummy always love i you so much 😙😙😙




Aku and ava
Akan biasa akan speaking london
Bila bergaduh
Bila aku nasihat dia
Bila marah dia

Sebenar dia belajar sendiri English
Dari youtube
Dari tv
Dari bahan bacaan
Accent dia much2 better dari aku
Dia selalu betulkan prenouncation aku
Tambah lagi kat sekolah
BFF dia is Chinese + Eurasian
Makin speaking sokmo lah depa

Didoakan
Semoga cita2 dia menjadi
English teacher tercapai someday
Insyaallah



zzzyy



5 comments:

  1. Tahniah Ava. Semoga tercapai cita2 nak jadi English teacher.

    ReplyDelete
  2. Tahniah Ava. semoga menjadi English teacher akan datang. :D

    ReplyDelete
  3. Wah.. Congratulations Ava.. Auntie doakan Semoga tercapai semua impian.. Aamin...

    ReplyDelete

tq, peace :)