Friday, November 30, 2018

Happy Birthday Apak

Happy 66th birthday apak
Semoga sentiasa sihat walafiat
Happy2 selalu



Apak
Masa muda dihabiskam dengan bekerja
Dan terus bekerja
Demi anak2
Hingga lah dia pencen 55 tahun

Dia keja pelbagai
Keja balak, buruh binaan
Dan sebelum pencen
Sebagai driver bulldozer



Sekarang dia dah totally pencen
Duduk dengan aku
Dikelilingi anak2 cucu2
Once in a while
Dia ada aktiviti rela



Takda celebration pun
Ni adik baru sampai
Bawa sebiji kek
Another 3 brother
Masih kat offshore

Tunggu diorang datang nanti
Baru plan nak celebrate reramai




Apak hitam
Ramai orang ingat dia orang bugis 🤣🤣
Jenis yang tak banyak cakap
Tapi agak garang
Dengan aku
Aku tau dia sgt syg aku compare adik2 lain
Bukan pilih kasih
Sebab aku kan the only perempuan
Dan anak sulung
Tu lah yang dia extra care kat aku

Aku bersyukur
Kerana dapat berkhidmat 
Untuk apak n mak
Sentiasa didepan mata mereka berdua
Dengan kehadiran Ava
Secara automatic
Dapat mengikat mereka berdua
Tuk stay dengan aku 😊

Didoakan semoga mereka berdua sihat sentiasa


zzzyy




No comments:

Post a Comment

tq, peace :)