Monday, November 19, 2018

Panda dan sembuh


Assalamualaikum
Isnin memang ramai rasa malas kan
Malas nak bangun pagi
Malas nak turun keja
Malas nak uruskan anak2 ke sekolah
Biasalah kan
Dah berehat di hujung minggu
Otak santai badan rehat
Nak start enjin semula slow sikit

Tapi aku cuti hari ni
Saja abiskan cuti tahunan
Sambil ambik peluang cuti esok
So campur hujung minggu
Panjang juga cuti ek

Kebetulan budak ava pun cuti peristiwa
Sekolah dia sibuk uruskan
Majlis appreciation kat Mega Hotel
So yang tak terlibat cuti lah

So aku dalam malas2 nak berjalan
Terpaksa juga turun ke town
Kan dh janji dengan yang langgar
Pergi workshop

So ke workshop lah aku nunup n adik
Tinggal kereta stgh hari
Nak spray sikit bahagian yang calar tu
Tak boleh nya nak di wax2

So sementara tunggu siap
Ava offer nak belanja roti canai
Hahhaaa
Mentang2 dia ada duit
So makan roti canai
Waktu bayar dia buat2 lupa
Aku kena bodek 😅😅😅

Pastu lepak courts mammoth
Dan DIY
Memborong sticker
Panjang muncung bila dilarang
Bayar dengan duit sendiri
Tak cukup aku top up 
Kena lagi 😅😅😅😅

So setengah hari cuti aku
Habis begitu saja
Tapi lega lah 
Urusan repair panda dah setel

Balik rumah kul 5pm
Terus mandi
On aircond terus bersantai2
Sambil layan netflix
 Dan sekarang masih nak layan movie
Tunggu pas makan nanti


zzzyy

5 comments:

  1. Memang netflix je la dah ganti TV .. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan. Tv dh jadi perhiasan je kat dinding 😊

      Delete
  2. hahahaha nasib ada baki masa mau layan netflix!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada sis, tgh marathon tgk van helsing ni 😊

      Delete
  3. shu pun layan netflix, padahal tv on buka upin ipin. hahaha

    ReplyDelete

tq, peace :)