Wednesday, March 20, 2019

Masalah IG ditemui, recovered.


Assalamualaikum

Susulan dari kisah IG aku yg bermasalah
Refer sini
Aku dah tau penyebab nya




Tengok yang column website tu
Selama ini aku letak link blog ni
Tu yang punca segaal segala masalahnya

Tah camna aritu
Aku dok gatal2 nak check profile
Aku delete lah link tu
Afer After save try like post orang
Terus boleh, selesai masalah

Then tadi
Aku try simpan lagi link blog ni
Terus dapat msg link not  allowed
Dah! Siap2!
Itu lah hal rupa2nya




Policy baru IG kot
Lama juga dah letak link blog kat situ
Takda pun masalah
Cuma 2 minggu lepas
Masalah timbul
Alahaiiiii




zzzyy


8 comments:

  1. lohhh boleh pulak jadi isu ea. Tak best betul IG sekarang ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu yg hairan. Lama dah letak pun, ok. Ni tetiba tak boleh 😑😑

      Delete
  2. Replies
    1. Yalah ejulz, kamek pun jrg juak ngecek2 IG. Asal boleh post, like n comment, ok lah. Tok tetiba sik dpt like n komen, frust juak, nsb dh selesai

      Delete
  3. aik pelik juak ya..kamek engkah juak link website..tapi masih boleh like2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yalah tek. Mau mdh link kamek tok pelik bunyi sik juak, tetiba berolah. Benci! Buat kesal ati je, syok2 ber IG, tang ngada sik dpt like n komen post urang. Alu manas2 sik rasa 😁

      Delete
  4. ramai cakap IG n FB problem tapi tatau.. tak terperasan pulak. skrng da ok kan ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah, ada lah satu minggu tu socmed problem org kata, tah ni effect nya or saja2 buat hal. Skrg dh ok dh

      Delete

tq, peace :)