Saturday, October 19, 2019

Ayam oh ayam!_ENTRY PERTAMA BLOG



Makanan kegemaran! agaknya aku dah ketagihan ayam kot. tiap2 hari mesti nak melahap ayam. terutama yg tetongeng tu, ayam kampung oii... sedap if di masak rebus dengan halia. sluurrrppp!!! slurrrpp!!!! :)













assalamualaikum


tuk pengetahuan korang
kat atas tu
adalah entry pertama blog ni
di publish 3/2/2009 jam 22.00


dah lebih 10 tahun aku tulis blog
but of course ada pasang surut nya
tahun 2014 aku langsung tak aktif
sebab masa tu sibuk uruskan ava
yang baru 4 tahun
aku nak pegang laptop
dia pun sibuk nak ganggu


2015 & 2016 masih ada entry
tapi jarang2
2017 hanya ada 1 entry
masih takda masa sangat nak slot 
disamping takda idea nak tulis apa
minda sangat penat 


2018 aku start kembali
slowly pick up
banyak yang aku dah ketinggalan
masa ni orang dok buat giveaway, bloglist
aku beranikan diri buat comeback
interact dengan blogger lain
participate in their GA, BL
2 kali jadi yang bertuah dalam GA
buat semangat berkobar2 tuk terus menulis

masa mula2 dulu aku selalu jadi silent reader
malu nak bertegur sapa dengan blogger lain
ek aku tak anggap diri blogger
aku hanya penulis blog
tulis apa yang aku suka
apa yang aku rasa
dari beberapa orang followers
sekarang dah ada peningkatan
alhamdulilah, terima kasih korang
sebab sudi baca hasil tulisan aku
sudi follow blog aku
terima kasih banyak



zzzyy




















5 comments:

  1. manuksz kampung sodap ....bila lagi boleh mam besar ye???

    p/s : nunggu inik n akih cegalo ke miri ilok..

    ReplyDelete
  2. Ayam kampung ori masak apa2 pun sedap.

    ReplyDelete
  3. 10 tahun. Lama tu. Blogging ni jadi tempat release stress jugak kan. Semoga terus sukses

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah lama juga, betul tu Sal, blog tempat luah rasa, tempat bercerita, takda lah serius sangat.

      Delete

tq, peace :)