Tuesday, January 7, 2020

BFF's Parent Golden 50 Wedding Anniversary



cerita dua minggu lalu
menghadiri 50 anniversary parent 
to my childhood BFF
awal2 lagi dia dah book aku 27 dec
actually another bff dari kuching
nak turut datang juga
but tak jadi last minit


golden couple
tak terasa masa berlalu
dah 50 tahun mereka bersama
as husband wife
aku kenal rapat family ni
since aku darjah 3
since then aku and their daughter jadi bff






dirai kan oleh sanak saudara 
dekat ataupun jauh
ada yang datang dari kuching
dari betong, sri aman
and 3 of their daughter menetap di KL
hanya anak lelaki dia sorg je bersama mereka




majlis ni adalah hadiah dari anak2
dan juga sebuah kereta vios

yang depan berdua baju biru are sibling




aku and bff




saja je gedik bergambar
sebelum tahun 2020




tema anak menantu cucu ialah biru
golden couple lak
warna yellow gold





menghadiri majlis diorang ni
seperti mengimbau zaman kanak2
ramai orang sekeliling 
yang ada since aku kecil dulu
ada yang masih kenal
but mostly dan tak kenal lagi

balik rumah dengan perut kenyang
menu yang banyak dan sedap2



zzzyy











3 comments:

  1. Congrats untuk mereka. 50 tahun anniversary tu 😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak terasa masa berlalu kan. 50 golden years.

      Delete
  2. wow. a great event ni.
    jumpa childhood friends / families :)

    ReplyDelete

tq, peace :)