Sunday, February 14, 2021

assalamualaikum

selamat berhujung minggu
watpe tu?
aku semalam dan arini
duk rumah layan netflix saja
layan cerita Cursed
10 episod abis dalam 2 hari
puas hati!


sambil layan cerita
sambil tu juga layan mulut
janjan dan limau atas meja
dah cam orang sambut CNY lak

since semua kat rumah
anak2 bulus yang dua ekor tu
ada peluang lah duk ruang tamu

Bingo tidur je bawah meja
si Miko yang agak mara bahaya
ke sana ke sini melawat kawasan
tambah lagi budak kertam tu
memang anti dia
asal dia jalan je kat ruang tamu
kertam mesti jadi cctv
panjang je tekak dia
if tidur pun dia bangun
kekadang terus nak dimarahnya
so besar lah suara mak kucing dorang ni
bagi warning sana sini

sebenar minggu plan nak buat banyak entry
tapi terbantut
sebab takda mouse
rasa agak kalut lah guna laptop tanpa mouse
especially nak copy paste gambar 
mouse tuk laptop ni 
dak ava guna tuk deskop
adik beri dia desktop pula
tuk main games
aku lak jadi gurubesar
dok buat rules baru lagi
after buat semua keja rumah baru main games
dan bla bla bla

so sebab tu aku leka
dok layan movie dari laptop
takyah share dgn dak ava lagi
sekarang laptop aku yang punya!!!
muahahahaaa!!!

esok if rajin aku pi beli tikus 
harap kerajinan aku update blog tak pudar lah yea
heheee


zzzyy






















 

7 comments:

  1. Beli tikus yang takde ekor (wayar)
    senang guna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah wak. ada sebenarnya tapi tu lah bluetooth dia hilang, tah mana anak simpan. ni sampai ke skrg belum beli, kedai computer kat shopping mall, tu yg malas pergi

      Delete
  2. hahahahahaa!!!! aduhhhhhhh beli tikus terbayang tikus betul

    ReplyDelete
  3. Sama lah terbyg tikus betul. Fikir Beli utk si bulus tu hihihi

    ReplyDelete
  4. Atie Zieya & ct cheery

    hahahaaa!!!! buat aku gelak besar tgk komen korang berdua. tah pandai ke bulus2 tu mkn tikus, sesilap cam bulus kwn, tikus makan sepinggan pun watde je. hahaa

    ReplyDelete
  5. Alahai comelnya dia memandang.. hehehe..
    Cursed tu bestkan..

    ReplyDelete
  6. Comel plak mama nengok si itam tu

    ReplyDelete

tq, peace :)