Friday, April 9, 2021

Jum Makan_Chicken Boxing & Carbonara

 


12 comments:

  1. ish2 aku dahla sapan buah je... menggoda tul cabonara dengan ayam seksi tuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua sedap tu dana. dah 2 minggu tak makan kat situ sebab staff dia ada positif

      Delete
  2. ayam atas tu seksi sangat. bogel tulang dah tu. sedap tu.. mcm rangup garing je tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah ranggup garing, tu yang suka makan dia

      Delete
  3. Saya tak makan spaghetti.. Pernah cuba sedikit, tapi tekak tak boleh terima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah mmg ramai juga yang tak suka rasa dia, tapi tekak saya semua dibedal 🤣

      Delete
  4. yummmy.. lapo la tgh2 malam tgk ni

    ReplyDelete
  5. Doi... Alu lapar perut nangga. Haha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa... hari2 pun kamek boleh makan fiza. belum boring gik

      Delete

tq, peace :)