Tuesday, June 8, 2021

5 Tier Food Storage


women
not so hard to please
terutama nya kaum2 ibu
isteri2 
korang beli je 
kitchen accessories
mostly akan cair

cam aku
malam ahad duk belek2 FB
tertengok lak food storage
tengah malam ok i msg the seller
is that still available?
kunun nya esok dia bangun
boleh lah reply kan
kang aku lupa nak msg pula
kebetulan memang dah terpikat sangat kat benda ni





5 tier food storage
lama dah tengok2 kat shopee
memang agak murah
tapi tengok postage
terbantut niat
kekadang postage boleh tinggi dari harga barang
so ni tengok yang ready stok
terus grab
dapat dengan harga RM80

actually boleh guna piece by piece
tengok berapa banyak keperluan kita
kat rumah aku just nice lah 5 tier ni

dia ada sliding door
cukup untuk letak pinggan size 8 inci
if mangkuk kecik tu
boleh lah share 1 tier for 2 piece
pas basuh terus try guna





taraaaaaa.............!!
tudung salji simpan tepi dulu
ni lebih jimat space
dan nampak cantik
elok je berdiri atas meja makan

hati pun banyak bunga2
how just simple thing
make women easily happy
smile ear to ear




zzzyy






5 comments:

  1. Aku pun ada wei, tapi 3 tier je... itu pun dah ok heheheh... atleast makanan takla kene lalat or berhabuk

    ReplyDelete
  2. Sekarang saya pulak tempted nak beli. Pkp ni spend duit benda2 gini la. Nak beli baju ke kasut ke membazir sebab duduk kat rumah je

    ReplyDelete
  3. My idaman.. hahaha.. tengah tahan nafsu dari beli sebenarnya nie.. hehehe

    ReplyDelete
  4. senang nak cari hadiahhh dekat para ibu :)

    ReplyDelete

tq, peace :)