Wednesday, June 23, 2021

Kucing Baru, Si Kiko

 
assalamualaikum

last 2 week adik beli sekor kucing
dan suruh aku jaga
masih little kitten
kali ni perempuan

 


mula2 sampai kat rumah
bukan main garang
si itam nak tengok pun ke sssshhh
nasib baik dak itam cool je
takda nak marah dia
malah kerap juga nak ajak dia bermain


sangat playful
masih agak kurus
dia lahir 16 february
taktau jenis apa
cuma bulu dia memang kembang





suka tidur kat tilam mak 
makin lama makin dekat lah dia menempel




ni dia dan itam
dalam seminggu at least sekali mandi
sebab suka menempel kat bilik tidur
tak mandi tak boleh kawan


dua ekor ni teman tak mesra
masih lagi nak bercakaran
yang si kiko lah suka marah itam
kang itam tampar dengan tangan dia
penuh kat muka kiko
dah try tempek sebab nak tengok
seriusly besar paw si itam tu


semoga kucing2 ni sihat sentiasa


zzzyy

2 comments:

  1. omeinyaaaaaaaaaaaaa.....geyammmmm tite tengok...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan, skrg dah besar sikit dia. kuat makan

      Delete

tq, peace :)