Sunday, November 7, 2021

Salam Ahad

        salam ahad semua
 a few days hakak tak mengupdate
sakit M datang lagi dan lagi
tambah lagi tengah seronok tengok
series The Walking Dead
if on laptop marathon tengok
dari season 9 ke season 11
ni season 11 dah sangkut kat epi 8
so terpaksa lah menunggu

niat hati tu nak update
tapi tak terluah apa yang nak di update

so... pa kabar semua??
saya ok je
kat office busy
kaki tangan makin berkurang
seorang tak lulus probation
sorang lagi retired
ada ramai yang kena kurantin
samada positif
maupun close contact

a few juga MC
demam2 after get the booster vaccination
yang demam biasa pun ada juga
so biasa if ada yg sintom demam2 ni
memang kena suruh ambik mc
risau kang covid

saya so far
alhamdulilah
sihat walafiat
ada lah badan tu slack2 sikit
especially masa kawan perempuan tu mai
tapi masih boleh bertahan

setakat tu je lah tuk hari ni
just nak bagitau semua
im ok and still active 
cuma kemalasan dek leka layan TWD


zzzyy


8 comments:

  1. sihat sihat aje di johor ni..alhamdulillah..esok anak mula bersekolah

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulilah sis yan. kat sini belum ada berita bila budak2 tahun 1-6 ni start bersekolah. mungkin dalam masa terdekat ni juga

      Delete
  2. haii . untung sikit saya sebab kat office saya sorang ja handle . moga sis baik2 saja ya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai sis. alhamdulilah baik2 saja ni. take care ye sis

      Delete
  3. Nasib baik saya masih bekerja di rumah. Jaga diri ya sis

    ReplyDelete
    Replies
    1. bestnya sal masih wfh. sini dah lama takda lagi.
      tq sal, insyaallah

      Delete

tq, peace :)