Friday, January 14, 2022

Jum Makan_Wantan Kering




 

14 comments:

  1. belum pernah makan benda ni tp sy rasa pasti sedap kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap arr, kulit tu sama cam mee tapi dia dibuat segi 4. dalam dia diletak daging or ayam cincang.

      Delete
  2. Replies
    1. if aku buat inti sendiri, penuh bulat . yang ni dia letak udang sekor

      Delete
  3. Replies
    1. saya sentiasa suka, kdg2 saya masak sendiri

      Delete
  4. Replies
    1. sedap, samada dimkn camni, kering or didalam sup

      Delete
  5. Dulu Na selalu makan kat kantin sekolah, lepas tu alergi, sampai sekarang tak makan makan dah. Rindunya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin inti dia seafood tu yg alergic. biasa letak ayam maupun daging

      Delete
  6. nak jugak! hi hi hi...
    minat wantan ni.
    kalau intinya penuh, lagi sedap ek :)

    ReplyDelete

tq, peace :)