Wednesday, February 2, 2022

Cuti Raya Cina, Layan Netflix

assalamualaikum

happy chinese new year 2022
 kepada yang celebrate

dan selamat bercuti tuk semua juga
esok dah start keja balik kan

aku cuti2 ni duk di rumah je
layan cerita korea kat netflix

All of Us are Dead

cerita zombies korea ni memang ganas
laju siot dorang kejar 
dah abis



Bulgasal

ni pula genre fantasi
aku memang suka lah cerita2 camni
on going, belum abis





The Crowned Clown
ni cerita zaman raja2 dulu
pun genre yang aku suka
actually lama dah aku tengok cerita ni
tapi tu lah tak abis2 lagi
asyik delay sebab tengok cerita lain terlebih dahulu
hopely minggu ni abis lah yea






tu lah antara aktiviti aku cuti raya cina ni
tengok netflix makan tidur
semalam 1st day pii  bbq kat rumah adik
haahhaaaa
org bangsa cina beraya
kita pun nak juga celebrate




5 comments:

  1. Netflix time aku tak langgan banyak pulak cerita best-best.

    ReplyDelete
  2. Selamat bercuti
    Selamat menonton program2 menarik

    ReplyDelete
  3. nak tengok All of us are dead tu. kami di KL 3 hari cuti

    ReplyDelete
  4. Seronok layan netflik. Banyak filem pilihan boleh ditonton.

    ReplyDelete

tq, peace :)