Friday, May 6, 2022

Kasut ku Bermata

 


assalamualaikum

disebabkan tak sambut raya tahun ni
aku memang takda buat apa2 persediaan
maupun beli apa2


tapi dak ava ni memang memacam lah dia nak beli
masa dia bagi hadiah handbag hari tu
siap bagitau kat aku
mummy, if you got money
you buy for me handbag k
aikk!!! ada udang sebalik batu
hahahaaa...

so jumaat tu aku balik kerja
terus ajak pergi buka puasa diluar

of course favourite place dia H & M
survey pun survey
dia terbekenan dengan handbag je
kasut ada try a few
tapi takda yang sesuai

kesudahannya dia memborong 
buku siri five Night's at freddy
tau2 lah budak game roblox
janji nya nak bayar separuh 
guna duit allowance dia
tapi bila dah sampai rumah
buat2 lupa
dia berjalan if aku tak sound awal2
memang takkan bawa wallet dia
panjang akal kan
taknak spend tapi nak membeli
aduhhhhaii anak




a few day later baru jumpa kasut yang diingini
dah aku pun turut terjebak




nah.... 
mother & daughter shoe goal
hahhaaa







4 comments:

  1. Comel kasut tu. Wah.. Ava makin dewasa, makin pandai bergaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. comel kan. Aa'ah dah mkin dewasa dah makin cerewet

      Delete
  2. Ada mata? Lepas ni komfom tak sesat! hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaaa... tapi risau juga sebab mata kasut tu suka sesat kat shopping2 mall.

      Delete

tq, peace :)