Sunday, July 17, 2022

SBEU Bowling Tournament


semalam sibuk organise 
interbank bowling tournament
awal2 dah keluar rumah
frust juga
agak lama dah tak dapat 
enjoy relax2 on the bed
semingguan awal bangun
even weekend pun kena awal gak
nasib baik arini duk rumah
tu yang kepala ada idea sikit
tuk update







group photo sebelum start
nanti dah abis
risau ada yg dah balik




ada 20 pasukan bertanding
kali ni aku sebagai tukang tengok je
selalu aku akan ikut serta
ni takda korum
kekawan bowling semua kena keja
ada roadshow kat opis


antara grup yang bertanding
wakil CIMB Bank




orang-orang Maybank




Wakil Hong Leong Bank





first time menjejakkan kaki ke bowling alley
sejak pandemic bermula
banyak perubahan
kelihatan lebih comfy
lebih luas lebih bersih






ni assignment pertama aku
sejak masuk SBEU branch committee
more to come
hopely aku sentiasa sihat walafiat
sebab ni perlukan aku bergerak aktif
insyaallah





No comments:

Post a Comment

tq, peace :)