Sunday, June 18, 2023

Mee Goreng Lagi


menu weekend
sama cam minggu lepas
apa lagi if tak mee goreng
kali ni aku guna bahan campuran frozen

semua potong kecik
senang sikit masuk dalam mulut
hehehee





rumah aku memang selalu ada bahan2 ni
sebab bila hujung minggu
suka buat stimboat and BBQ
disamping tu
aku suka juga buat campuran bahan gorengan






panas bijan + minyak masak panas
masukkan telur 
pastu baru bahan2 lain
meriah!!!
campur kicap manis pekat Mahsuri





mee kuning ni
dalam 3.50 sekilo
dulu dalam 2.30-2.80
tapi recently mendadak naik
sebab tu lah
semua makanan kat kedai
pun turut naik rega





taraaaaa......
mee goreng minggu ni
brunch mee goreng + kopi
dinner pun mee goreng





tuk anak bulus lak
aku masakkan isi ayam
pastu blend manual
bersama telur kuning dan sayur






nah nii wetfood tuk minggu ni
tampak menyelerakan kan
heheheee





hidang keliling camni
kertam ok lah
si mochi dia kerling je
kiko nak juga try
tapi tu lah aku malas
susah2 aku masak
prepare itu ini
dorg tak suka sangat lak









 

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)