Wednesday, September 6, 2023

Air Ikat Tepi

 

Pic credit to Unknown
Dapat kat FB


sekarang if tapau minuman
tentu dorang simpan dalam bekas yg cam cup tu kan
dan jarang2 tengok 
minuman yang masih ikat tepi

jumpa gambar dan menu ni kat FB
sangat tertarik
automatic mengimbau kenangan silam
masa kecik2 dulu
semua main camni ni
even minum air cola pun 
selalu simpan dalam plastik camni


tuk kopi harus guna serbuk kopi
[aku peminat fanatik kopi]
tak menjadi sangat if guna yang uncang


if nescafe aku rekomen nescafe gold
meskipun agak mahal sikit
tapi rasanya, power!!!
puas hati minum



milo is always milo
takda yang lain kan



yang teh if guna serbuk teh thailand
yang dalam bekas tin tu
memang yummy lah
teh hijau dia pun sedap
tapi serbuk teh biasa lipton/boh pun ok


5 comments:

  1. saya pun suka nescafe gold... tapi saya suka nescafe o je

    ReplyDelete
  2. sy suka juga ikat tepi kalau terus bawa balik rumah.. tp kalau stay jenjalan dgn husb. jenuh jugalah nak cari tempat nak sangkut

    ReplyDelete
  3. Semua saya minum! Tapi sekarang Kalau g booth event event, ada jumpa booth yang jual air kopi ikat tepi

    ReplyDelete
  4. layan nya kalau dapat minum kopi ais pekat melekat

    ReplyDelete

tq, peace :)