Tuesday, November 14, 2023

Menu Breakfast + Lunch

Assalamualaikum 

Hari ni cerita makan je kan
 
Tuk breakfast
Aku mkn mee kwangtung kolok
Lama juga tak mkn
Sebab lately 
Lebih berselera 
Breakfast cracker rendam dlm air kopi





Aku if mkn mee
Lebih selesa guna chopstik
Senang nak kaut mee tu
If dgn sudu susah mee nak lekat
Dgn chopstick
 just golong2 dgn btg chopstick tu
Ngap! Masuk mulut 
😆😆😆😆😆




Pastu beli juga karipap
Masih panas
Puas hati
Karipap penuh kari kentangnya
Tambah lagi ni karipap putar
Pastry ya crispy





Dh banyak breakfast
Ingatkan kenyang
Masih juga lapar nasi
Seperti biasa lah
Pii kedai sebelah opis je
Minggu ni aku sendirian
Sebab kat dept lain
Biasa tu ada lah bff teman
Sebab my ori dept
Ok je bebila nak mkn





Kacang buncis
Faberet! 




Sekarang if ada menu hati buyah
Mesti akan ambik
Obsess dgn rasanya
terutama if ada nyiur
Yummeh!! 



Biasa aku kurang sikit
Nak layan sambal mangga ni
Ni pun perut dh stat bergelora
Berbunyi cacing bergaduh 🤭🤭
Yet tetap sedap
Pembuka selera 



 

3 comments:

  1. Uish.. menggodasungguh sambal magga tu.. Yummeh.. kikiki..

    ReplyDelete
  2. Dari semuanya karipap lah favorit saya sepanjang masa kaaaak 🤣🤣. Tiap kali balik Penang atau kota lain di Malaysia, pasti karipap yg saya cari 😁😍. Memang suka dari zaman saya sekolah di sana

    Eh samalaah, kalo makan Mee, saya pun pilih pakai chopstick. Lebih gampang makannya 😁👍

    ReplyDelete

tq, peace :)