Monday, November 27, 2023

Office Annual Dinner 2023

 

kisah malam sabtu

tahun ni branch dinner awal sikit
sebab if december
ramai yang dah start cuti
dan pergi vacation

so semalam kita buat 
kat private room di Pullman Hotel
second time dinner sini
first dulu kita guna ballroom
sebab dinner tuk seluruh Northern Region
tapi kali ni guna private room je
sangat cantik

the entrance




meja arrangement
boleh didalam
boleh juga kat verandah
tingkat 24!
berangin dan a bit scary
bagi aku yang takut dgn ketinggian
but nice view 




sebelum dinner start
kita bergambar dulu
ni antara geng datang awal
kekunun nak tengok sunset
tapi sebab hari berawan
sunset tak kelihatan sangat










the seating arrangement
3 table
seronok juga camni
ala2 makan kat istana
[cam yg tgk kat movie]
aku mana pernah makan kat istana
muahahahaaaa

ni table grup aku
aku hujung nun
jadi pengerusi 
hahahaa







ada 2 3 games
first games group aku menang
orang2 credit dept
dapat lah rm50 sorang
then ada lagi duit rm1500
 tuk dept share2

the foods ok2 je
takda yang wow


dalam ni ada mixed vege
rendang daging
ayam masak ku pau
halibut fish
lamb
spaggetti





niciose salad
ceaser salad
watermelon
honeydew




mushroom soup



tho makan free flow
tu je yang mampu aku makan
selebihnya bergelak ketawa
i have a great fun

kita celebrate birthday BFF juga
which is fall on sunday




highlight of the nite
most glittering woman & man
theme is glitz and glam
korang teka sapa menang??
yang lelaki aku takda ambik gambar
sebab takda yg menyerlah 
simple je

[bila dah dapat gambar pemenang
aku update kat blog
sebab aku terlupa nak ambil pic pemenang]
as for now
kawan belum share pic lagi





and sebelum balik
kita bergambar dulu kat lobby hotel





8 comments:

  1. Meriahnya suasana.
    Makanan pun sedap-sedap belaka!

    ReplyDelete
  2. Eh! teruja pula Mrs. A tengok.
    Dah lama sangat company tempat Mrs. A kerja ni takde annual dinner huhuuhu..

    ReplyDelete
  3. bestnya kak meriah, cantik deko nya juga...

    ReplyDelete
  4. Wah! Cantiknya view! (dan cantiknya gugurls dalam foto!)

    ReplyDelete
  5. Bila la company nak buat anual dinner dari PKP sampai la ni tak buat dah.

    ReplyDelete
  6. Saya sukaaaaa sangat view dari atas 😍😍😍. Itu terlihat sungai dan pantai yg paling kiri ya kak??? Baguuus sangaaat. Memang Pullman kalo memilih lokasi selalu best 👍👍. Salah satu hotel fav saya ini.

    Acaranya meriah. Buat saya rindu masa2 masih kerja kantor 😄

    ReplyDelete

tq, peace :)