Friday, January 19, 2024

Perfume-Perfume Ku sayang


aku lately baru berjinak2
nak membeli perfume ori 
yang orang jual dalam botol kecik tu

last month kawan introduce
penjual di bintulu
masa pergi ke bintulu aritu
tak sempat nak singgah

so aku layan tiktok dorang
masa dorang live
2 kali layan
2 kali juga aku checkout cart




Kayali - Sweet Diamond Pink Pepper 
9ml for RM79.00

Armaf - Ombre Oud intense
9ml for RM45.00

Flavia - Peach Honey
9ml for RM39.00

Marc Jacob - Daisy
5ml for RM36.00

Dolce & Gabbana - I'imperatrice
5ml for RM30.00

my favourite is Ombre Oud 
dan Peach Honey

sapa nak try tengok perfume dorang
boleh jenguk kat Tiktok Mekar
ataupun kat shopee Mekar

eh aku bukan promoter dorang bayar 
saja aku nak share
memana yang minat perfume tu
boleh usha2 sini

yang ni memang ori
tapi dorang jual dalam ml sikit
so kita mampu milik

cam aku ni memang gila perfume
ngam sangat lah kawan introduce kan
dah berazam nak beli pelbagai bau
bukan sekali
maybe dalam sebulan beli 1 or 2 je

ni salah satu dari terapi yang buat sendiri happy
heheheee



 

3 comments:

  1. mahal tapi berbaloi! mesti bau tahan sampai esok kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah agak mahal tapi spray 3 kali tiap pakai, bau mmg sampai esok if pakai baju tak berpeluh.

      Delete
  2. Okla tu.. Perfume satu kewajipan kena ada.. But i pakai waktu2 tertentu jer.. Hahaha..

    ReplyDelete

tq, peace :)