Tuesday, March 19, 2024

Puasa ke 7


kisah semalam
berbuka kat rumah je

aku masa tghari ambik masa setengah jam je break
so petang balik awal setengah jam
boleh tuk masak2 prepara memana yg perlu

ni semalam mak dah masak
sebab aku baru beli sayap ayam
so pas aku marinate semua
bapa tolong gorengkan
ni faberet dak ava

sementara tu aku sediakan
french loaf bersama garlic spread
ditabur spread cheese atasnya
kegemaran dak ava juga
biasa kan mak2 ni
dahulukan kehendak anak
betul tak??

pizza bread tu aku beli
pun faberet dak ava
cuma semalam dia tak abiskan
sebab ada rasa pedas sikit
anak aku
sikit je pedas pun dia dah complain






ni lah ayam goreng faberet dak ava
menu baru yang dia suka
goreng dengan tepung serbaguna bestari je pun




antara menu berbuka semalam
mak dan apak join sekali
sebab dorag pas breakfast
takda ambik lunch


labu air tumis
bayam tumis
udang kecil tumis
cencaluk + timun
sup sayur kampung




dan kegemaran saya
ayam masak kacang maa
yummy!!!!!





alhamdulilah



 

3 comments:

tq, peace :)