Monday, June 17, 2024

Selamat Hari Raya Aidiladha

 




assalamualaikum
selamat hari raya aidiladha buat semua


harini cuaca kat Miri sejuk je
semalaman hujan lebat
pagi aidiladha dimulai 
dengan nasi goreng salmon
dimakan bersama lauk semalam


semalam makan2 pre raya
dan father bersama family saja
aku masak simple

ada daging masak hitam




shellout seafood

ketam
kerang
clam
abalone
mussle





grill salmon
tu yg lebihan semalam
buat lah nasi goreng salmon tuk pagi ni
fuhh power!




semalam beli sekor dalam RM163
king salmon
cantik isi nya






tuk sayur aku masak 4-5 jenis kulat
add on pumpkin tuk seri warna
(lupa nak snap)

so hari ni just makan2 dan relas
aku pas buat entry ni
plan nak layan netflix
lama dah tak tengok cerita2 kat situ

k semua
selamat berhari raya
selamat beristirehat








5 comments:

  1. Wah menariknyaa menuu semalam, ikan salmon ehh. Saya tak berapa minat sangat tak masuk tekak. HAHA. Selamat hari raya sis. Saya singgah sini sambil baca entry dan komen. Saya follow sis yaa, Jemput singgah blog saya jugka. Hehehe

    ReplyDelete
  2. Salam aidiladha sis..Sedapnya nmpk shellout tu =)

    ReplyDelete
  3. Salam aidiladha.
    Nampak meriah menunya

    ReplyDelete
  4. salam aidil adha..
    wah menu...menariks

    ReplyDelete

tq, peace :)