Wednesday, September 25, 2024

Laksa Sarawak


sambung entry 

SCBA-SBEU Collective Agreement Signing Ceremony



pagi next day
memasing cek out awal
sebab kena balik 
then by 1.30pm kena turun office
dpt Trade union leave (TUL)
khamis dan pagi jumaat
so petang jumaat
semua kena balik office
aku yg malas ni
minta cuti stgh ari tuk jumaat
so takyah rushing2 
jantung pun takda dap dup dap dup
risau tak dpt balik office on time

roomate and 2 org kawan lagi
turun breakfast 6am
nak mencari laksa
tapi pergi kedai tak halal
so aku tak ikut



laksa sarawak RM14
viral katanya
aku taktau nama
sebab tulis cina
takda translate 😁

review kekawan?
mangkuk je besar
isi nya sangat sikit
dan tak sedap

so seblm kul 8 dah sampai kat airport
boarding time is 8.30am
flight 9.10am

aku dgn sorg kawan 
breakfast kat airport kuching
makan laksa sarawak juga




rasa not bad
kwn yg makan laksa  tadi
cakap ni lagi byk
dan kelihatan sedap
yes memang sedap!!!!
rm13.80


then sibuk lah bahas tentang laksa kat wasap
gelakkan yg makan kat kedai viral tu
bukan main lagi dorg membebel
2 org dpt udang 2 ekor
yg sorg lagi dpt 4 ekor

then another share lagi
laksa sarawak
ni pun sedap
ngeh ngeh ngeh!
saja menyakat yg 3 earlier
mkn tak sedap tu






bagi aku kat miri ni pun
ada yg masak laksa sedap
ada yg tak
version chinese biasa takda santan
version halal selalu bersantan    


3 comments:

tq, peace :)