Wednesday, July 1, 2009

Sangat letih......

A very tired day! All my body aching and painful here and there. Bukan pa, tadi aku keja jadi kuli batak bebenor kat office. Mengangkut file susun dalam bilik filing. Semua orang dah buat, aku je yang belum. Dah ler tu takda karan, berpeluh2, sembur wangi sebotol pun tak lut!

Balik rumah lemah longlai. Tapi sebelum balik rumah sempat gak lepak minum kat boulevard. Menikmati yam latte dan siawmai beef and chicken <- manuk lagi :) Tadi tengahari lunch balik rumah bapak Ani. Makan manuk masak merah yang sedap... issk terliur imagine. Pastu auntie Ani ada sediakan tapau kek pulak. Apa lagi naik lemak lah aku makan benda2 semua ni.



Kek cokalet yang sangat2 sedap!



Sampai je rumah about 7.20pm. Relax sekejap pastu baring2 jap tapi tak selesa. Belum mandi badan terasa melekat2 sebab peluh masa keja jadi kuli batak tadi.



Pas mandi teringat minatang ni. Pengurut kaki Ogawa. Letak kaki kat situ dan ada bermacam2 aliran yang menyelesakan. Ni aku dah rasa segar skit dah guna menda tu dalam 1 jam. Tapi dah ternguap2 lak. Baik tidur. Good nite alls!



Oh ya lupa nak cerita. Sebenar semalam aku beli lah gula2 yang ada botol susu ni. Ingatkan nak bagi tuk anak2 kucing tapi diorang semua dah kat jiran sebelah nun. Biar lah, takda lah juga susahkan aku kan :)

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)