Tuesday, September 29, 2009

Hari yang relax.....

Hari yang sangat relax. Kerja tak banyak, setengah hari after lunch aku dok relax je tambahan site yang aku nak guna tuk print report tu ngah down so sesambil menunggu tu aku buat memacam barang yang tak berfeadah dan berfeadah :)



M'loading' site tu berkali2.

Sementara menunggu:-



Buat word search puzzle



Main game. Sshhhh... ni sebenar curi2, boss lambat masuk tu yang sempat main. Officer in charge pun faham aku takda pa nak buat. Siap suruh aku jangan buat sekali kes2 tu, simpan tuk esok, worry esok takda kes.



Berkali2 loading, berkali2 juga dapat page ni. Buhsan!!



Last2 kerja tak dapat nak buat, search result tak dapat2 lagi.
Pending je lah, simpan tuk esok.


Dalam relax2 tu ada ketika aku dok snap sana sini gak.



Hamper tuk group yang menang bowling aritu. Gambar semalam n semalam gak buat open house raya kat office, makan biscuit2 dari hamper tu.



Campagne yang belum lagi dibuka sehingga tadi.
Kena tunggu semua 4 orang player ada di office baru nak buka.




Tempat simpan paper clip. Mug lembu!







Ni adalah decoration kat workstation aku. Macam tadika. Gara2 aku keboringan, masa kemas drawer jumpa minatang ni semua, saja aku susun kat tepi cermin tu. Comel kan.



Tempat letak handset aku. Opss, kehitaman! Kotor!



Kopi baru dari KOPIKO. Belum try lagi. If sedap, boleh recommend to SIL. Ni tak larat nak try cause masih tersangat kenyang makan durian.







Durian yang adik and SIL ambik dari kampung tadi. Aku yang paksa suruh diorang pergi. Bapa since semalam lagi msg dan call inform dia ada durian yang ensem2. Terliur dengar. Awal pagi dah suruh SIL bawa adik pergi ambik kat kampung, then masa lunch pun call adik pula suruh dia ambik. Thanks so much guys!!! Cayang kau berdua!! :p

Tak sabar tunggu aku ada masa, week-end.If adik and SIL taknak pergi tadi, aku plan dah nak pergi kampung petang ni gak, awal pagi esok balik sini lagi. Tapi memang sah tak jadi gak sebab pas kerja tadi aku ada meeting dengan para committees organiser our
office's dinner this December.


Opss.......... abis idea ????

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)