Friday, October 16, 2009

Lately, aku rasa blog aku ni makin hampar. Semangat nak update blog tak seperti dulu. Sebab utama, line internet tiap2 hari tak elok.
If dulu, week end aku boleh duduk depan PC seharian, update apa2 je yang terbuku di fikiran anytime. Sekarang? Huh, weekend ke, week day ke gerenti susah nak surfing apatah lagi nak buat n3. Nak upload gambar pun sangat2 slow. Ni dalam aku buat n3 ni tah dah berapa puluh kali putus connection. Kan boring2 aku tidur je sampai pagi esok. Heaven!!!!


Esok office ada wat roadshow cum colouring contest tuk bebudak sekolah rendah. Uit! Bukan roadshow nyanyi ah, tapi buat promotion product. Aku? For sure malas nak ikut. Acara volunteer. If management kata aku tak committed pun, lantak lah. Sukati diorang. If aku committed pun apa yang aku dapat??? Takda effect kat appraisal pun. Tapi if aku buat salah sekali, huh siap lah kena canang berjela2.

Issk, fed up tul lah asyik connect line ni. Nak upload gambar dari camera tak dapat lak. Hanya dapat upload file gif je.

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)