Saturday, March 27, 2010

Bangun pagi ngadap PC dua jam sebelum jadi ah so cuci baju semingguan. Lepas jemur baju baru mandi. Buat treatment rambut dengan hot oil VO5. Now dah duduk bawah kipas keringkan rambut sambil layan TV layan FB layan Blog. Dah breakfast dengan segelas Kopiko dan sebungkus Twisties, Yo ayam!!!!

Malam ni ada family gathering kat rumah aku. Baru je SIL sms tanya nak masak ke bbq ke or suruh chef2 kat pasar malam masak. Aku kata suruh je chef kat pasar malam masak. Kita relax sambil chitchatting dan layan tv. Aku cuma plan nak masak sup campur. Nanti pas mak dan apak datang, ajak diorang pergi shopping. Anyways, aku dah rasa excited. Last family gathering last thursday masa kita orang pergi picnic.





Ni aku dah excited tunggu family berkumpul. Sudah semestinya acara utama ialah makan2. Acara routine! Hehheee!!!



Love this pic! Sudah nak buat tau. Naik semput aku dok lompat2 cari angle yang betul. Ni antara yang aku suka. Should ambik gambar more like this.



With that kind of pose, terasa cam superman!! Hahaha!!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)