Sunday, March 28, 2010

Ni ngah layan nustan cerita Devdas. Errkk, if tengok sampai abis, confirm esok kerja dengan mata bengkak!! Aku takmau tengok lagi pas tulis n3 ni. Nak layan mata tidur!!! Cerita Devdas tu memang amat mengharukan terutama aku adalah peminat finantik Shah Rukh Khan. Ramai2 heroin, aku paling suka if SRK berpasangan dengan Kajol. Memang serasi dan hingga kini favourite movie aku adalah Huch Huch Hota Hai. Suka segala2nya tentang movie tu. Dari pelakon, pakaian dan jalan cerita. Kesedihan yang disajikan sangat menyusuk kalbu. 10 tengok confirm 11 kali aku nangis. hehehee :)

Aiyak!!! Apasal FB ni hah!!?? Semua game tak boleh loading, Geram tul, kacau orang nak bekebun, nak berperang sebelum tidur. Kang nanti aku tak nyenyak tidur kerana risau kebun aku expired, aku bom kang FB ni.

Ni picha aku sebagai kucing pun tak dapat2 nak upload. Sipak teranjang kang menara Celcom tu. Biar tumbang pastu bakar pastu pijak2 sampai jadi debu!!! Bukan main lagi launching itu ini, faster than this faster than that tapi semua hampeh!!!! Arrrggghh!!!!!!!!!!

Eh, tak baik memarah sebelum tidur kan. Takut nanti mimpi hantu! Tidak!! Jauhi lah. Tak rela aku. Esok lak kerja, confirm rasa malas tahap maksima, nasib bila ingat Friday tak kerja, happy gak skit sebab kena kerja 4 hari je.

Aktiviti hujung minggu, semalam ada project makan2 dirumah sempena celebrate birthday adik SIL. Hari ni lak, jejalan pastu hantar mak balik kampung. Jenguk kucing2 dan tengok anak puppy gemuk mak. Dulu ingatkan dia cacat sebab masa 2 minggu bila dia duduk tak dapat berdiri, macam singa laut! Rupa2nya macam manusia juga, bukan masanya tuk dia berjalan, gigi pun belum tumbuh masa tu. Cuba tengok sekarang ni, huh!! asyik nak main je. Cumel, anak kucing sering jadi mangsa dia. Gigit kat tengkok kat kaki dan yang cumel lak, gigi kat telinga dan ekor dia. hahaha!!! Tergelak besar aku tengok. Tu bukannya sekarang kucing dan anjing dah boleh berkawan, tak sesuai lagi perumpamaan seperti kucing dan anjing yang sering berkelahi tu.

Hah, at last dapat gak upload picha kucing tu. K lah nak tidur dah, don't forget your prayer before bed. Nite2...

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)