Wednesday, May 19, 2010



Emmm hari ni dah tak balik lambat dari office dah. Assignment mostly dah siap dan sempat tunjuk eksen ngan boss cakap, eh tak biasa lah balik awal ni. Hahahaa!!! Sengih je mamat tu. Apa pun aku tau dia sporting. Tadi dia belanja makan nasi beriani yang sedap. Of course lah bukan berdua, dengan auditors, Ani dan another colleague.

Dengan auditors kali ni, bila dia nak ajak diorang keluar, aku selalu jadi ubat nyamuk or modernly known as GRO bersama dengan Ani. Hahahaa!!!! Bukan apa lah, dah auditor tu boss dia malay so if aku dan Ani ada bersama takda lah dia nak rasa janggal. Lagipun most of all, auditors tu kamceng dengan aku dan Ani. Sabtu ni mereka dah nak balik dah. Ohh... goodbye my new friends. Tapi takpa, we still can contact each others. Ada email, ada FB, ada sms kan.

Talk about friend, i'm so blessed for having a lot of good friends. Friend that i can be in good or bad time. Friend that i can count on, i can trust, that always be there when i need them. Aku amat-amat bersyukur. Sesekali bercakaran tu memang perkara biasa lah cuma no matter how tough the situation is, at the end, we are still friend, understand each other again just like before.

I love being with all my bestfriends sebab diorang ni mostly jenis yang sporting dan gila-gila. Those who know where to act profesional and where to act 'scary'. For sure, i can't live without friends.

And i wonder, there was a colleague kat office tu, jarang sangat bergaul dengan orang. Asyik layan feeling nak marah dia saja. Kadang-kadang masa briefing, kitaorang bagai nak rak gelak and then bila tertengok dia, no expression at all! Muka serious saja. Tak mungkin once in a while apa yang kitaorang gelakkan tu tak mencuit ruang sense of humour dia, but yess... sangat jarang tengok dia senyum apatah lagi gelak besar. Sangat hairan aku memikirkannya. How she can survive living just on her own world??? *garu2 kepala*

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)