Monday, May 10, 2010



Ouucchhsss!!!!! Terasa teramat lah malas nak melapor diri ke office. Bangun je terhoyong hayang berjalan tuk mandi. Kepala pening dan berat semacam. 1st think in mind, nak ambik MC lah if berterusan begini. Tapi sekejap je, tu pening sebab bangun tidur terus angkat berjalan. Darah masih mengalir melintang tetiba bertukar mengalir lurus. Mana tak bertempiaran diorang tukar position dalam badan tu.

Kerja kat office jangan cakap lah, memang banyak! Tak cukup tangan membuatnya. Stress tu memang ah stress tapi at least kat department ni boss aku tengok dan appreciate apa yang dibuat, masa lebih yang aku korbankan. Bukan lah aku jenis yang nak dipuji atas setiap apa yang dibuat tapi senang gak hati kan if boss pun tahu yang aku memang berusaha buat sebanyak sebaik yang mungkin. Semalam cakap kat my department boss, boleh aku nangis ke sebab banyak sangat kerja urgent nak buat ni hah. Dia kat, hah! nangis lah if itu akan melegakan! Muahahahaa!!!! Selamba je dia suruh. Hilang akal apa, aku nak meraung depan orang ramai. Eeehhh... buruknya bila orang tua meraung, opss!! bukan orang tua, orang dewasa :p

K aku nak melapor kerja ni. Dah bersemangat skit ni lepas main games FB. Dah plan nak dengar lagu apa kat dalam kereta on the way pergi office nanti. Lagu Beautiful Lie!!!!! Lagu-lagu rancak, lagu rock!... Yoooooo!!! Let's rock!!!!!!!!!!!

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)