Thursday, June 24, 2010



Hujan sejak aku sampai di rumah. Tadi Ani and Matt dinner di rumah so kena lah aku masak. Datang je di rumah terus menuju ke dapur prepare dinner. Masak fried chicken wings, brocoli hijau + kulat terayaki tumis osyter sauce dan black pepper beef. Just simple menu, Ani dah kelaparan tak boleh masak fancy-fancy tambah lagi aku bukanlah expert sangat bab masak memasak ni. Cuma cukuplah tuk mengenyangkan.

Nothing much happen lately. Kerja tak busy cuma banyak masalah-masalah yang kena diselesaikan dan amat meletihkan minda. Ada kala ada juga bertegang lidah sesama sendiri menegangkan pendapat memasing atau menunjukan kedegilan memasing which at the end takda bawa apa-apa pun, malah membuang masa dan tenaga je. Tu lah sebahagian dari asam garam dunia pekerjaan. Tak mungkin semuanya sentiasa mulus dan tulus.



Esok ada farewell happy hour sempena meraikan perpisahan dengan seorang colleague yang akan berpindah ke Kuching. Lepas tu Sabtu, abg long ajak jejalan ke Brunei tuk makan sushi tapi Ani dan Matt tak dapat ikut sebab dah janji dengan bapak nak pergi picnic di Kebun. So since tak cukup korum so tak jadi lah pergi.
Tak seronok juga if tak pergi reramai kan.

Abis idea. bai bai...

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)