Tuesday, June 1, 2010

Semalam sampai kat kampung dalam 1.30am terus makan. Banyak makanan favourite. Lepas makan ada cousin mousin datang visiting. Dalam kul 4.15am baru tidur sampai 9am morning. Mana nak kisah dengan orang sekeliling yang bising. Malah ada yang try tuk bangunkan. Tak lut pun. Hanya si dia ni yang bangunkan baru aku bangun.



Sudin!! Semalam lepas makan as usual kitaorang lepak lah kat ruang tamu dan seperti biasa juga ruang tamu tu adalah tempat kitaorang tidur bila ramai yang balik kampung. Yang Sudin ni pula pantang disediakan tilam. Prepare je terus dia sibuk tidur kat situ. Tu lah semalam kan ada orang visiting, tidur lewat so dia dah ready, gelisah lah duk jalan sana sini. Bila bangun pagi tadi tau-tau dia sebelah kiaw-kiaw. Selalu camtu. Bangunkan orang sebab dia nak makan!



Lepas lunch cum breakfast, SIL dok berkaraoke seorang. Aku angkut tilam sambung tidur-tidur ayam. Lastly aku joined karaoke juga, fuhh!! nasib hari tak hujan. Dalam 12pm balik rumah, one of SIL nak kerja 2pm. Lepas hantar Tut kerja, aku and another SIL explored Boulevard Mall. Dan hasil tangkapannya sungguh lumayan sekali. Aku dapat 3 blouse dan SIL dapat 6 blouse dan 1 seluar!! Opss!!! Kang ter'shopping' kat sini, nanti dah habis ongkosnya tuk shopping di Bandung dan Jakarta. Kuang!!! Kuang!!! Kuang!!!

K chow cin chow dulu. Nak mandi, pastu keluar lagi tengok
Prince of Persia!!


zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)