Wednesday, July 28, 2010

Hari yang menyenangkan sebab
kerja-kerja di office tidak membusykan
banyak adegan memperbaiki PR
dengan kawan-kawan sepejabat.

Tadi kecoh sekejap
datang lah customer which looks
totally different,
semua tak kenal sapa tapi..
bila tengok nama semua macam....
hah????? betulkah dia???

she reconstruct her face!!!!
sungguh berbeza dari rupa yang dulu
dia datang jumpa my boss
dia pun tak kenal
nasib lah customer tu cakap
dia nak sign documents

boss cakap
dengan rupa wajah baru
yang lebih cantik hidung lebih mancung
dia lebih berkeyakinan
tak malu-malu lagi macam dulu

aku turut kepoh
kebetulan masa dia ada
boss minta tolong sesuatu kat pc dia
sambil buat aku amati dia
yess! she really look different

lepas dia keluar dari bilik boss
aku with another colleague
menyerbu boss tanya dia memacam
gelak sakan boss tu
dia sendiri tak kenal
itulah kecanggihan zaman teknologi
rupa yang telah sempurna dicipta tuhan
manusia masih tidak puas hati memilikinya

aku cakap kat boss dan colleagues
don't ever buat camtu
nanti mati tuhan tak kenal
ni bukan mahluk yang dia cipta dulu
walau tak berdosa pun
di reject juga ke neraka :)

orang tua pun ada cakap
if tidur jangan tempek
bedak pelik-pelik
mask tu semua
nanti jasad balik dari berjalan
dia tak kenal tubuh kita
emmm logic juga yaaa...
tu sebabnya ada orang mati tidur kot
haha!!!
teori orang tua memang memacam

tengah layan CSI Trilogy
di miami, H dan Ray
di NY, Mac dan Ray
di vegas tah lah....
mungkin tiga-tiga, H, Mac dan Ray
belum start lagi

cuba membandingkan antara mereka bertiga
semua ada keistemewaan tersendiri
Haratio (H) cool dan tegas
Mac tegas tapi relax
Ray gelabah sikit tapi
penelitian dia sangat focus.
aku suka tiga-tiga in their own style

Tapi sesason memasing

Vegas dah season finale
Ray kena tikam dari belakang
tah apa nasib dia kena tunggu next season

Miami akan start season baru
mungkin next week
Eric kena tembak, tah camna nasib dia
harapnya watak tak di matikan
tapi tuk trilogy ni
semua waktu di lab orang baru
kecuali Bao, H, Ryan dan Catherine

NY pun if tak silap
last week dah finale
or masih on
tak perasaan aku
selalu confuse sebab sabtu
3 CSI dalam 3 jam
ada yang baru ada yang lama
bercelaru tengok
ada kala tengok pelakon wanita dia
pun aku confuse yang ni kat CSI mana
yang ni kat CSI mana

ampun yeaa.... banyak makan semut
tak larat nak ingat-ingat tu semua
yang penting aku suka siri penyiasatan tu
dan hero dia, of course aku sangat pasti
yang mana tuk CSI mana :)

k lah sekian laporan CSI hari ini
nak layan tv lok. Good nite...


zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)