Monday, July 19, 2010



huh.... hate monday.
bermula dari awal pagi dah terasa cam nak sakit
biasalah tu, sakit mental sebab malas.
tapi memang betul gak ah
kepala berdenyut-denyut terasa berat.
mungkin sebab semalam berjalan kena hujan
again tak mandi terus tidur.
sendiri cari sakit lah tu.

most of all,
boleh turn back to previous 4 days??
aku taknak turun kerja ah
aku nak bangun lewat pagi
aku nak relax-relax goyang kaki kat rumah
boleh ke??

ambik leave memang boleh
tapi leave tinggal sikit saja lagi :(
dalam setahun leave 6 bulan boleh??
huh, if management tau
sure depa kata...
BOLEH BLAAHH LAH!!!!
cuti lah selama mana tapi
jangan datang office lagi
errkkk :O

sebelum aku lagi melalut
baik aku sign out
lagipun kena panggilan pulau ni
darurat..............!!!!!!!!!!!!!

btw, Happy new week and have a nice day :)

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)