Monday, August 30, 2010



Cakk!!!
tadi godem punya godem pc tu
aku termasuk folder yang simpan gambar
masa aku make up sok artist ni
which was last november
ehh dah nak dekat nov ni kan
haruskah aku buat lagi??
well sebagai pemuas hati sendiri kan
at least appreciate ourself doing something rare
at least once a year

bercakap tentang once a year
tak terasa kan masa berlalu begitu cepat
seperti baru 2 3 bulan yang lalu
kita menyambut hari kemerdekaan
dan esok sekali lagi merayakannya
begitu juga dengan kenangan
yang manis yang pahit
berlalu begitu pantas bersama dengan waktu

ada satu perpatah yang aku sangat suka
live for today
not for yesterday
which has been gone
not for tomorrow
which is not certain

so aku percaya
enjoy your life until the fullness
nikmati kebahagian
bahkan penderitaaan
kerana setiap yang berlaku
ada hikmah sebaliknya
what we give what we get
it will come hunt us back
try tuk hidup dalam batasan
kehidupan yang seharusnya
jangan terlalu kejam
juga jangan terlalu baik
kerana sering ada orang
yang bakal mengambil kesempatan
dari kebaikan seseorang
yang mana sering memudaratkan

tu teori aku lah
lain padang lain belalang
lain orang lain pandangan
waseehhh...........
berpepatah semua lak aku ek "_"

k lah dah nak berbuka ni
selamat bebuka puasa tuk semua.

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)