Sunday, August 15, 2010

Kekadang membeli sesuatu barang tu
bak isi hati manusia juga
indah kabar dari rupa
tu lah yang aku perhati
ketika memcuci sarung sofa tadi
luaran cantik cuma agak comot sikit
tapi lepas dicuci, handsome sesangat!

Dalamannya.............


Macam sampah!!!
sampah dalam plastic hitam
yang menunggu masa tuk dibuang
sungguh, tu bukan kerana sesiapa
memang sejak aku beli lagi
memang dah camtu
sebabnya.................
sepanjang hayat dia kat rumah aku
hanya 4 5 kali je sarung pernah dicuci!!!
tu lah aku 100% pasti
ketika dibeli dulu dalamnya
memang begitu buruk sekali
tapi apa boleh buat
kita sebagai manusia
memang suka tengok luaran saja
cantik diluar diduga cantik jua didalam



Lepas dipasang sarungnya....
cantik juga kan
tu yang putih tu
berkali-kali aku pasang
asyik tak menjadi
buat berpeluh-peluh
dahlah takda tenaga
pusing kiri kanan
try sebelah ni, try sebelah tu
alahaiii...
rupa-rupanya salah cara pasang

Yess!!! yess!!!
I just successfully download
lagu Bila Cinta ost Lagenda budak setan
dah beberapa kali try tapi give up
sebab line internet yang tak stabil
hari ni 2 sekali aku download
puas hati!!!

Semalam tengok wayang
The Expendables!!!!
pweeiittt!!!! 5 out 5 for stallone!!!
love the movie so much
terutamanya si Jason Statham yang handsome
keseluruhannya stallone berjaya
membuat action movie
yang gempak
disamping para pelakonnya
yang mostly terkenal
worth to watch...





k nak tidur dah. Good nite....
say your prayer before bed :)

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)