Thursday, September 23, 2010

eeee..... lamerr nyaa..........
belum jumaat lagi ah
aku dah dilanda penyakit 'M' tuk bekerja ni
masa bangun pagi terus otak berfikir panjang
nak abik MC ke arini?
rasa cam sakit lah..
bukannya nak fikir tentang kerja pun
dasar pemalas!!!

tapi...............
aku tau korang pun camtu gak kan
time tak kerja cam syurga kan kan kan
if kerja sure keluar muncung cam mulut bart simpson tu
if tak banyak, sikit pun ada kan kan kan
eehhh aku pasti ada aahh

eerrkk... dah menguap balik ni
dah rasa half terlena
baik aku buat kopi
.........................

hmmm.......... sedapnya kopiko
plan taknak minum sebab perut kurang sihat
terasa cam gas-gas gastrik ngah nak menyerang
se eloknya minum susu tapi
susu kekadang mengantuk kan
if minum gak umpama dah ngantuk disorong bantal lah tu

aiyaaa!!!
wake up mind!!! wake up body!!!
wake up soul!!!!
perlu cergas ni
perlu bertenaga
taknak lah lemah-lemah
camna nak hapuskan kemalasan eh?
Tut, ada ubat tak??
if perlu kena enjek pun enjek lah..

idea abis..............

zzzyy

2 comments:

  1. datang jer ambik injesen..nanti saya tolong cucuk..ubat kuat!!

    ReplyDelete
  2. bisa ek.. tgu next mth takda public oliday :p hahahaa!!
    atau nanti kita kasi ejeksen itu gdut :O

    ReplyDelete

tq, peace :)