Thursday, October 28, 2010

2nd day course
mak aiii
start je course pagi tadi
terus mengantuk tahap maksima
rasa cam digam kelopak mata
lepas lunch lagi lah mengantuk
dah buat assignment yang mengexcitedkan
baru lah segar
tu pun nasib baik reti buat
if aku tak reti sure makin mengantuk

secara keseluruhannya
course hari ni aku memang
banyak mengantuk dari concentrate
esok ada open book exam
ni ada buku depan mata
jangankan nak belajar
buat aku sebagai mouse pad :)

aha!!! misi mencari gaun dinner dah tercapai
semalam aku beli 2 helai gaun
sangat lah da comel
tapi errrkkk........
janganlah gamaknya bila dipakai
aku secomel anak gajah :O
ooohhh tiiiidakkkkk!!!!!!!!!!!!!!

ni perut dah lapar
another half hour to go
camna nak kurus kan
k nak ready tuk makan

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)