Wednesday, October 20, 2010

as mention earlier
hari ni aku MC setengah hari
badan kepala semua sakit-sakit
perlu overhaul kot
tapi takda spare part tuk ganti
if dah expired tu expired lah gamaknya
takda jual di mana-mana pun

tah ngapa kat department aku
semua nya kurang sihat
awal-awal lagi boss dah minta panadol
aku takda stok sebab aku memang
tak ambil panadol pun
taknak jadikan habit
sikit-sikit sakit kepala terus makan ubat
aku jenis yang if sakit tak tahan lagi
baru aku makan ubat
tu pun aku akan pergi clinic
tak mudah ambik panadol

esok if kepala makin berdenyut-denyut
keluar haba panas dari mata
dari kepala,
aku plan ambik MC lagi
this time aku nak baring kat katil
rehatkan badan serehat rehatnya

ni pun tengah tunggu effect ubat tu
yang pasti sekejap lagi pasti mengantuk
sengaja minta ubat yang mengantukkan
if tidak, lambat nak sembuh
cuma yang pastinya
ubat ni tak boleh makan time kerja
kang berdengkur kat meja "_"

k lah, line berukbin dan sangat slow ni
aku pun dah start mengantuk
selamat malam ya


zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)