Sunday, October 3, 2010

balik kampung petang jumaat
dan dah kembali ke rumah petang tadi
lepas cuci kereta, tengok TV sekejap
pastu terus tengok wayang
sekarang ni wayang takda big movie
tadi tengok cerita Wall Street
well seperti tajuknya
sudah tentu lah cerita tentang saham
bagaimana hanya dengan rumours
pasaran saham boleh tergugat teruk
ada gak setengah partnya
aku tak faham apa cerita
too heavy tuk aku meskipun
dunia aku dealing with big buck
tapi bab camni kurang sikit pemahaman aku

Well selain tu
takda cerita yang menarik berlaku so far
semua mendatar je
balik kampung sudah semestinya
bila berkumpul ramai-ramai
ada lah ayam tua yang akan terkorban

Dimas makin membesar
Kiki dah kena sunat
dimas masih kecil telur nya
belum boleh disunat
kucing yang berbadan besar
tapi masih berjiwa anak kucing
masih nak menyusu kat selimut

malam semalam
orang nak tidur,
dimas dan kiki sibuk bersukan
berlari sekeliling tilam
bergurau senda memalam
yang aku hairan
if kita takda kat ruang tidur tu
takda lah mereka berdua bermain kat situ
tapi if nak start je kita tidur
bentang tilam semua
sibuk lah bersukan, berlari mengelilingi tilam tu

k lah nak tidur dah
FB ni makin hari makin slow
benci nak loading...

good nite...

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)